Skip to content

Floricele din creioane colorate

03/22/2012

Ei bine, azi am ascutit toate creioanele… si mi-am adus aminte de o activitate pe care trebuia sa o facem la gradinita (sau oare la scoala?) de a face flori din resturile de la creioane colorate.

Mai tin minte ca nu imi placea sa fac asta, pentru ca nu reuseam sa fac o fasiuta din aia lunga lunga sa imi iasa trandafir. Nici acum nu pot… 🙂

Ei bine, l-am pus pe pitic sa le lipeasca. Nu au iesit ele chiar flori, dar s-a descurcat bine 🙂

No comments yet

Lasă un răspuns

