Skip to content

Activitati cu forme geometrice

03/23/2012

Cand ramanem in pana de idei (sau mai exact cand ma satur eu de desenat porc, broasca si alte animalute preferate ale piciului), ii propun hai sa desenem si niste forme. Il las pe el sa imi spuna ce sa desenez si cu ce culoare. Normal ca intervin si eu cand uita de unele.

Apoi il pun sa le coloreze (sau sa incerce… ).

Asta e una mai recenta. Nu prea reusita ca nu le am ca desenul… dar ideea e buna, zic eu :).

No comments yet

Lasă un răspuns

