Skip to content

Cum am invatat formele geometrice

03/23/2012

In jurul varstei de 1 an am strans mai multe tipuri de jucarii cu forme (dar care faceau si altceva).

Ei bine jucariile astea au fost de mare interes. Inca se joaca cu ele, asa ca le voi descrie pe fiecare in parte.

Partea buna este ca s-au dovedit si utile pentru invatarea formelor geometrice.

Asa… cea mai interesanta, cu care se joaca si acum foarte mult este acest avion Winnie the Pooh. Il are dinainte de a face un an, l-a ajutat sa mearga, sa invete formele, l-a distrat cu muzica si lumini si acum este bun la calarit :).

Poza am copiat-o de pe net de aici caci eu nu apucasem sa ii fac poza.

Cuburi din lemn. Stim cu totii cat de importante sunt cuburile, nu?

Foto

Apoi, a fost jucaria: borcanul cu biscuiti de la Fishcer Price. Este haioasa, invata sa potriveasca formele, sa recunoasca cifrele, si are sunete dragute.

Sursa foto

Un cub cu diverse forme, pe care noi il folosim ori in „stare” de cub, ori la orizontala (asa stie si el sa il formeze). El a asezat fetele cubului asa…

Un elefantel haios (care acum a cam suferit saracul in urma lovirilor prea dese). Cel mai interesant e ca scoate aer pe trompa si invarte o mingiuta usoara. Mai si merge, canta, lumineaza si isi misca anumite parti ale corpului. Formele de potrivit sunt animale.

 

Cartea Prima mea carte despre forme despre care am mai vorbit:

:

 

Tablita magnetica ne-a ajutat si ea mult. Ii desenez pe ea diverse forme si asa el invata sa le recunoasca si chiar sa deseneze si el. Asa a invatat punctul, linia, zig zag si repetam formele pe care le stie deja.

 

Hmmm…cred ca le-am enumerat pe toate.

No comments yet

Lasă un răspuns

