Skip to content

Invatam literele mici

03/25/2012

Baiatului meu ii plac literele. Stie literele mari, le citeste oriunde le vede, si bineinteles ca incearca sa le citeasca si pe cele mici.

Asa ca pe niste coli A4 am printat literele si o imagine (eu le-am si colorat).

Momentan ne acomodam cu ele, ii arat diferentele. Dupa o perioada o sa tai litera mare si o sa ii fac o activitate de potrivit litera mare cu litera mica.

 

2 comentarii leave one →
  1. 03/25/2012 11:21 am

    asa am inceput si noi, apoi am diversificat 😉
    spor la invatat!

Lasă un răspuns

