Skip to content

Coloranti alimentari si multa joaca

03/26/2012

Am 2 coloranti alimentari: rosu si galben (de la aceasta activitate am adaugat si albastru). Nu stiu pentru ce i-am luat, dar nu i-am folosti niciodata in bucatarie.

Ei bine, intr-o zi piticul i-a gasit intr-un sertar (ca doar cotrobaie mult) si am inceput sa ii explic ce e.[ Am mai facut noi o activitate, dar se pare ca uitase.]

Ei bine…am inceput sa coloram apa in 2 borcanele. Apoi sa coloram servetele, ate, felii de mar si vata. Am iesit si afara si am colorat zapada (care arata incredibil de frumos, pacat ca nu am facut poze).

Am amestecat si rosu cu galben si am vazut ca iese portocaliu. Apoi afara a pus rosu in zapdar si amestecand s-a transformat in roz. Stiu ca nu o sa retina el combinatiile de culori acum, dar pare interesat sa vada aceste transformari.

Concluzia: ne-am ales cu un genunchi rosu🙂

No comments yet

Lasă un răspuns

