Skip to content

Experiment cu bicarbonatul de sodiu

03/26/2012

Cu bicarbonatul de sodiu ne-am mai jucat noi o data cand il foloseam la niste saleuri. S-a uitat mirat cum stingeam bicarbonatul cu zeama de lamaie.

A trebuit sa vad aici o idee mai buna care sa ma lumineze.

Ei bine, am scos bicarbonatul de sodiu, otetul,o lingurita, o pipeta si cateva recipiente. Am folosti 3 coloranti alimentari: rosu, galben si albastru. Din ei am facut si alte nuante.

Mi se pare un experiment foarte interesant. L-am lasat pe el sa puna culoarea, sa amestece otetul cu lingurita si apoi sa se joace cu ele cum a vrut. Adica le-a amestecat dupa pofta inimii.

5 comentarii leave one →
  1. 03/26/2012 9:59 pm

    acelasi sitem este folosit pentru vulcani 😉
    noi asa am procedat cand ne-am jucat cu vulcanii :)))

Lasă un răspuns

