Skip to content

Fermoar, capse, scai…si alte metode de prindere

03/26/2012

Am citit pe net mai de mult despre activitatea asta: sa inveti copilul sa foloseasca nasturi, fermoare, capse si altele.

Ei bine, intr-o zi m-am apucat. Desi el acum le stie si chiar reuseste sa le foloseasca (depinde cat de greu se inchid /desfac) am zis sa strang materiale si sa le luam la rand.

Cel mai mult i-au placut capsele (am unele foarte mari la o bluza).

L-am lasat pe el sa isi faca de lucru cu ele… si i-au captat ceva atentia.

Incercati sa gasiti bluze, gentute, jucarii cat mai diverse.

Activitatea asta era pentru copii de pana la 2 ani, dar na…acu’ i-a venit randul.

One Comment leave one →
  1. Laura Frunza permalink
    03/26/2012 7:38 pm

    Noi am folosit o serie de carticele, cu nasture, sireturi, fermoar si capsa, aparute acum ceva vreme la editura rao, le consider foarte utile. Evident ca cea mai importanta e practica pe hainutele proprii 🙂

Lasă un răspuns

