Skip to content

Am plantat arbusti

03/27/2012

Acum vreo 2 weekenduri am plantat arbusti.

Am fost in Bricostore (pt alte treburi) si am luat coacaz rosu si negru, zmeur alb (care in poza-i galben) si afin. As fi luat mai multe dar m-a impiedicat spranceana ridicata a jumatatii mele😀. Deh…buget redus, curte insuficienta pentru tot ce vreau eu sa fac si in plus, el sapa gropile. He he…

Mno…deci, i-am plantat, i-am ingradit putin (pentru ca am un caine rozator, care mi-a distrus deja o serie de pomi care se prinsesera).

Concluzia e ca abia astept roadele.

Iata cum arata pana acum cele prinse. Afinul inca nu da semne ca s-ar fi prins, dar nici ca nu. Astept cu multa speranta🙂

 

 

 

Dupa cum se poate vedea in ultima poza, buruienile sunt foarte grabite sa iasa. In weekend trebuie sa ne descotorosim de ele, altfel e foarte greu.

No comments yet

Lasă un răspuns

