Skip to content

Ciorba loboda

03/27/2012

A aparut loboda. Eu am luat chiar din supermarket. Loboda rosie… era pusa strategic intre ceapa verde si leustean (fara prea mult miros, dar pana se face al meu in gradina, asta e…).

Ei bine, am salivat instantaneu.

Si am facut urmatoarea ciorbica din loboda rosie, radacina patrunjel, morcov, cartofi (cei mai bune sunt cartofii noi), ceapa.

Am fiert apa, am pus legumele, cand au fost gata am acrit ciorba (eu am folosit zeama de varza), am stins. La vreo  5 min dupa am adaugat din belsug leustean si patrunjel verde.

Am papat-o dreasa cu smantana si cu gandul la ceapa verde (pe care am uitat sa o cumpar 🙂 )

No comments yet

Lasă un răspuns

