Skip to content

Carioci cu stampila

03/28/2012

 

Cand am gasit la Ikea setul acesta de carioci mi s-a parut o idee foarte buna. Piticului meu ii place sa stampileze orice: maini, fata, pereti, mese… e drept ca s-a lasat de obiceiurile proaste, dar avem inca marturii.

Pretul a fost ok, nu mai tin minte cat, dar cred ca 4 ron (sau poate 6?).

Ei bine, acasa mi-am dat seama ca stampiluta este prea mica, trebuie sa tina carioca dreapta pentru a vedea imaginea clar si sa si apese putin. Deci… nu l-a incantat.

 

Eu gandisem niste activitati de genul sa stampileze un contur (normal, pe langa distractia de a stampila pur si simplu):

 

O sa revenim la ele peste vreo 2 luni, sa vedem daca are rabdare sa tina carioca corect pentru a putea stampila 🙂

3 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    05/26/2012 1:18 am

    aha! uite-le!
    sunt faine, vreau si eu!:))

    • 05/26/2012 12:29 pm

      dap! uita-le!
      scuze ca nu am dat atunci linkul, dar scriam de pe tel lui barbata-miu, si normal ca pana scriu o litera sterg 10 :)).
      tehnica asta! pfff!

Trackbacks

  1. Cifra 2 « Casa Din Camp

Lasă un răspuns

