Skip to content

Intrebare…legata de organizare

03/28/2012

Am prea putini cititori, stiu, dar sper sa gasesc o idee buna la voi.

Cum va organizati voi ustensilele de bucatarie? Eu recunosc ca sunt un dezastru la organizat, aranjat si la pastrat ordinea.

Toate alea mi se incurca prin sertare: telul cu presa de usturoi, polonicul cu presa pentru piure, si toooot asa! Le-am impartit in 2 sertare (cica dupa frecventa cu care le folosesc) si acum imi ia si mai mult timp sa le identific.

Ok, voi cum faceti? Cum ajutati un caz pierdut ca mine?

Va multumesc in avans 🙂

2 comentarii leave one →
  1. 04/25/2012 1:26 pm

    Bună, mă bucur că te-am întâlnit, căutam puzzle-uri pentru copii şi am dat de https://casadincamp.wordpress.com/2012/01/16/puzzle-din-2-piese/ aşa am ajuns şi aici 🙂 Am citit câteva posturi şi am găsit o mulţime de idei pe care trebuie neapărat să le încerc şi cu micuţa mea.

    Să revin on 🙂
    Şi eu am împărţite ustensilele de bucătărie în două sertare, doar că cele mari sunt într-un sertar iar cele mici şi mijlocii în altul. Iar polonicul, telul, pensetele de bucătărie etc. le aşez în sertar cu coada înspre interior (de exemplu când deshid serarul prind direct polonicul de „clopot” nu de coadă).

    • 04/25/2012 2:46 pm

      Buna!
      Ma bucur ca m-ai gasit si mi-ai scris, in felul asta te-am gasit si eu pe tine 🙂
      E grea organizarea asta in sertare…dar cred ca eu sunt de vina :). O sa incerc si metoda ta, sa vedem…

Lasă un răspuns

