Skip to content

Pictura cu mainile

03/28/2012

Daca tot sunt la capitolul coloranti alimentari (si cate mai am in to do list), ne-am distrat cu urmatoarea activitate.

Am amestecat faina cu apa cat sa fie o pasta mai grosuta (eu am facut si cocoloase, voi sa nu faceti).

Am impartit compozitia in farfurii de unica folosinta (trebuia ceva mai mic sa ii fie usor de ajuns la ele, dar nu am gasit pe moment altceva).

Si am pus colorantul in farfurie. Am folosit 3 culori rosu, galben si albastru si apoi am combinat. In realitate portocaliul parca era mai…portocaliu.

Le-am intins pe jos, ne-am luat mai multe coli si am purces la treaba. A fost foarte incantat.

Poza de mai jos a fost facuta cand in timpul momentului artistic, si-a vazut motocicleta si s-a dus instantaneu sa-mi cumpere ceapa. (el face multe cumparaturi in timpul unei zile 🙂  ).

Au urmat mai multe coli mozolite… am uitat sa fotografiez rezultatul final :).

 

No comments yet

Lasă un răspuns

