Skip to content

Bete de chibrit

03/29/2012

Azi ne-am jucat cu betele de chibrit. Nu, nu am dat foc la nimic :).

Am facut o gramada de forme geometrice, litere, cifre. L-am pus pe el sa completeze „batul lipsa”, adica ii punea 2 bete sii ziceam unde trebuie sa punem un bat sa facem un triunghi? Si tot asa pentru mai multe forme, zig zag, a facut linii, a recunoscut cifrele si literele.

Am facut si altele: tren, masina (la masina mi-a zis ca nu e bine, ca nu am facut volanul si rotile… 🙂  ) si altele. Ne-a luat ceva timp activitatea asta plus asezatul betelor la loc in cutie :).

 

 

5 comentarii leave one →
  1. 03/29/2012 1:51 pm

    chiar activitatea aceasta am avut-o si noi in plan astazi 😉
    gand la gand 🙂
    sper sa am timp sa postez articolul astazi 😉

  2. 03/29/2012 4:47 pm

    m-am tinut de cuvant si am postat articolul astazi (vei gasi acolo si linkuri catre site-uri interesante 😉
    http://piticidarvoinici.wordpress.com/2012/03/29/ce-pot-face-doua-maini-dibace-cu-bete-de-chibrit/

Trackbacks

  1. Ce pot face doua maini dibace cu…bete de chibrit? « pitici dar voinici

Lasă un răspuns

