Skip to content

Ghirlanda

03/29/2012

 

Iata o ghirlanda foarte usor de facut de copii (daca’s micuti faceti voi materialele si lasati-i pe ei sa lipeasca dupa dorinta).

Din hartie glasata am taiat romburi si le-am indoit. Am facut si buline. Am pregatit lipiciul si un rest de ata.

De aici a intervenit si baiatul meu. Am lipit marginile triunghiului si apoi am lipit buline. Am intervenit si eu pentru ca s-a plictisit la un moment dat.

El a ales si ordinea culorilor :).

 

Acum impodobeste latura mare a patutului.

 

 

 

4 comentarii leave one →
  1. 03/29/2012 9:03 pm

    Foarte frumos 🙂

  2. 04/01/2012 10:19 am

    ai un blog foarte frumos! imi plac ideile tale si jucariile homemade, dar cel mai mult mi-au palcut ornamentele!
    felicitari! tare frumos trebuie sa fie sa stai in camp 🙂

Lasă un răspuns

