Skip to content

La joaca cu spuma de ras

04/18/2012

Pe blogurile din afara, am tot vazut cum se distreaza copiii adaugand la spuma de ras coloranti.

Ei bine, nu m-am putut abtine si am furat si eu spuma de ras a lu’ tati, am adaugat coloranti si am lasat puiul sa se joace.

Nu stiu cui i-a placut mai mult, mie sau lui…ideea e ca trebuie repetata activitatea.

4 comentarii leave one →
  1. 04/18/2012 6:05 pm

    spor la distractie!
    arata bine 😉

  2. 04/18/2012 6:42 pm

    zici ca e pictura abstracta :).

Lasă un răspuns

