Skip to content

Scriem in malai

04/19/2012

Aici gasesc multe idei frumoase. Ei au scris/desenat in sare. Noi in malai.

Am scris multe. Litere, forme, cifre, flori, urme de labute. Chestii… 🙂

6 comentarii leave one →
  1. 04/25/2012 3:34 pm

    Cât timp are puiul tău? Astăzi ne-am jucat şi noi cu mălaiul, i-a plăcut tare mult. Desigur, s-a plictisit repede 🙂 la 2 ani nu avem prea multă răbdare. Am să „urc” filmuleţul pe youtube să vadă şi alţii.

    • 04/26/2012 8:20 pm

      are 2 ani si 3 luni. si puiul meu s-a plictisit destul de repede de partea educativa (adica litere, cifre, forme). de joaca in sine, nu… ar mai fi vrut 🙂

  2. 04/26/2012 10:54 am

    I-a plăcut şi lui Beatrice, am încercat şi cu griş. Ar fi înteresant să încercăm şi cu sare. Noi am format şi litere uite http://kemell.k5.ro/mami/scriem-in-malai-si-gris/

Trackbacks

  1. scriem în mălai şi griş | Kemell BloG
  2. Idei de activităţi pentru copii de 2 ani | Kemell BloG

Lasă un răspuns

