Skip to content

Colectia Adevarul Pentru Copii

04/25/2012

Sunt 12 volume in colectia asta:

Cartea junglei, 101 Dalmatieni, Mica Sirena, Aladin, Frumoasa adormita, Peter Pan, Alice in Tara Minunilor, Cenusareasa, Frumoasa si Bestia, Alba ca Zapada si cei sapte pitici, Doamna si Vagabondul, Bambi.

Ne plac mult, sunt frumoase (si povestile si cartile). Noi le-am cumparat cand veneau la pachet cu ziarul, saptamanal. Parca 12 ron (plus ca primul volum era gratuit).

Imi pare rau ca nu am cumparat si colectia Disney Clasic. Am intrat pe sie-ul lor si sunt la 20 ron bucata.

Am furat poza de aici

2 comentarii leave one →
  1. 04/25/2012 9:20 pm

    sunt frumoase
    vezi ca uneori sunt reduceri pe site-uri,inclusiv pe site-ul adevarul shop sau pe librarie.net si poate le iei cu o astfel de ocazie 🙂

Lasă un răspuns

