Skip to content

Papadiile

04/25/2012

Azi am cules papadii. Le-am desfacut coditele in 4, 5 fasii (cat de multe puteti) si le-am pus in apa sa se increteasca :). Ele se incretesc si fara apa, dar mai putin si mai greu.

Foarte interesant de vazut cum se incretesc coditele.

Am facut mai multe cu papadii…am suflat in cele uscate (atentie sa nu va intre in nas sau ochi), am incercat sa facem coronite sau bratari (dar na…am baiat si nu prea avea rabdare) sau ghirlanda din codite (adica pastrezi doar codita, o faci cerc, si tot asa treci una prin alta… nu am poze 😀 ).

 

 

2 comentarii leave one →
  1. 04/25/2012 9:09 pm

    Dariei ii place sa sufle in ele :)))
    abia astept sa fie si la noi cateva ca sa isi testeze plamanii amandoi piticii 😀

Lasă un răspuns

