Skip to content

Cum ne jucam noi…

04/29/2012

Noi (adica eu, piticul si taticul) ne jucam in multe feluri.

O parte din jocuri le gasiti si aici pe blog, asa ca va vorbesc acum doar despre ce jocuri a mai inventat el zilele astea (si la care eu trebuie sa particip in mod activ 🙂  ).

Buuun…

In ultimul timp este agricultor. Isi ia tricicleta, si o intoarce cu rotile in sus, ia coarnele in mana si sapa pamantul (adica ara cu tractorul). Dupa ce termina de sapat pune semintele. E foarte haios ca zice intr-una: si p’aicea, p’aicea, si aicea :)).  Punem porumb si grau din care facem faina si paine (stie asta din cartile lui).

Convorbiri interminabile la telefon pe care trebuie ori sa le fac eu cu el, ori el cu cineva, ori eu cu cineva (tati, bunu, vecinu vasile etc.).

Pleaca la servici, pe tricicleta (de cateva ori pe zi). Ne pupam, ne facem Pa!, imi spune ca vine cu bani si ca ia el paine, lapte si multe altele (il imita pe tati, normal).

Cam atat pe ultimele zile, ca am fost tare ocupati cu gradina.

Participam si noi la concursul organizat de Pitici, dar voinici aici http://piticiivoinicii.wordpress.com/2012/04/20/concurs/

One Comment leave one →
  1. 04/29/2012 1:08 pm

    bravo,agricultorule!
    tine-o tot asa 🙂

Lasă un răspuns

