Skip to content

Betisoare colorate

04/30/2012

 

Le-am cumparat de la raionul de papetarie dintr-un supermarket (se gasesc peste tot). Vreo 3 lei, sunt 100 bucati, si se pot face multe cu ele.

Deocamdata asta am facut:

5 comentarii leave one →
  1. 05/08/2012 9:52 am

    Foarte buna ideea asta. Mai ales că micuţii sunt atraşi de tot ce este mic şi „interzis”. Sub atentă supraveghere poate învăţa multe cu aceste beţigaşe (culorile, să le numere, forme deometrice, chiar şi litere am putea forma cu ele). O să-mi iau şi eu. Chiar mă gândeam să vopsim scobitori cu acuarele şi să ne jucăm/ învăţam cu ele. Poate chiar astăzi facem asta.

    • 05/08/2012 3:16 pm

      cred ca e prea complicat sa vopsesti scobitori… astea sunt chiar ieftine si mai rezistente. si nici nu inteapa 🙂
      spor la treaba!

  2. 05/08/2012 7:27 pm

    aş tăia capetele ascuţite cu o foarfecă, mă gândeam la activitatea lui little lucky -tema curcubeului … pâna ajungem în supermarket

    • 05/09/2012 2:04 pm

      spor la curcubeu 🙂
      betisoare in toate culorile curcubeului nu cred ca gasesti, oricum

      • 05/09/2012 3:31 pm

        până la urmă am făcut un zmeu curcubeu 🙂 Te aştept să-l vezi.

Lasă un răspuns

