Skip to content

Jucarie bebelus

04/30/2012

Ei, in sfarsit am reusit sa fac ceva si pt cel mic.

Nu am facut mare lucru, m-am cam grabit dar important e ca ii atrag privirea.

Am decupat cercuri dintr-un carton (de la o ciocolata) le-am invelit in folie de aluminiu si le-am atarnat pe scoica. Am pus si o zornaitoare pentru variatie 🙂

2 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    04/30/2012 4:40 pm

    asa am facut si eu: am imbracat un tub de carton in folie de aluminiu.
    sa folosesti si alb si negru, mai ales acum cand e micut.

    • 04/30/2012 4:45 pm

      am vazut tuburile tale in alb si negru, si eu vroiam sa fac ceva in genul asta, dar nu am mai apucat (vreme buna, stat afara…etc.).

Lasă un răspuns

