Skip to content

Ce buruieni mai cresc la noi pe camp

05/04/2012

5 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    05/04/2012 8:57 pm

    ce interesanta e!
    aplicati culoare pe frunze si lasati amprente. cred ca va iesi un tablou superb!:)

  2. 05/05/2012 10:01 am

    poate va apucati sa trageti fire din ea 🙂 am vazut zilele trecute niste incaltari pt micuti, captusiti cu o tesatura de canepa organica 😀

    • 05/05/2012 8:37 pm

      mai… ma gandeam sa vand ceva. faceam si eu un ban „cinstit”, dar nu stiu daca e din aia la carea ma gandeam eu 🙂
      oricum, e buna si ideea lui luckyrock. o sa incerc sa fac cu mai multe tipuri de frunze.

      • 05/06/2012 12:18 am

        initial, m-am gandit si eu la „ceva-ul” acela, da’ nu mi-am permis sa scriu 😀

      • 05/06/2012 4:15 pm

        pai ia sa iti permiti de acum!

Lasă un răspuns

