Skip to content

Tehnica servetelului – varianta mea

05/04/2012

 

Am vrut sa incerc si eu „tehnica servetelului”. Bineinteles ca nu am cumparat ce trebuia si am folosit vopsea spray alba (de care m-am indragostit, nu mai folosesc pensula niciodata 🙂 ), servetele (normal) si un lac transparent si foarte foarte lichid (care a stricat tot).

Momentan le folosesc prin bucatarie la depozitat diverse ingrediente pentru mancaruri. Dar intentionez sa fac altele, pt ca lacul ala a lasat urme si nici nu a lipit foarte bine servetelul.

 

6 comentarii leave one →
  1. ann_mary permalink
    09/17/2012 5:13 pm

    stii ceva? Nu stiu ce ai folosit dar mie una imi plac f mult borcanele tale 🙂

  2. ann_mary permalink
    09/18/2012 5:56 pm

    daca mai ai ceva facut posteaza. Eu sunt inca la inceputul inceputului si mi se „botesc” servetelele de ma ia toti dracii. Dar imi place sa vad ca la altii ies. Deci… astept! Si „vin” cu multa placere la tine :). O zi faina.

    • 09/18/2012 6:15 pm

      desfaci servetelul si opresti doar stratul cu model?
      nu stiu de ce ti se botesc… si incerc sa gasesc o explicatie.
      nu prea le am cu tehnica asta, dar cand mai fac ceva sigur postez sa ma dau mare :))

  3. ann_mary permalink
    09/18/2012 10:17 pm

    Da folosesc doar primul strat. Dar stii tu cum e prostul, nu stie dar se baga la avioane…adica am luat numai modele mari in loc sa iau ceva mai mic pentru inceput. Asta e! Acuma vreau sa decorez o sticla ca am un servetel tare fain. Poate si pe asta il fac prastie :). De abia astept sa vad ce faci. Cand fac ceva mai de Doamne ajuta iti arat.

Lasă un răspuns

