Skip to content

Trasam conturul

05/04/2012

Cu ce ne mai ocupam noi cand mai nimerim in casa: trasam conturul formelor. Mai incercam sa si coloram :).

Eu zic ca am un mare artist 🙂

Se gasesc pe net astfel de modele (eu le-am primit pe email de la o prietena) sau le puteti face voi.

5 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    05/04/2012 8:55 pm

    uite inca 2 pasi: le decupati si le lipiti.:)

    nu-mi amintesc acum daca ai scris despre asta, ai incercat sa-i dai si sa picteze?

  2. luckyrock permalink
    05/04/2012 9:43 pm

    da, si eu am constatat acelasi lucru: toddlerilor nu le plac decat culorile la tub.
    din fericire am gasit unele ieftine la Carrefour, guase la 4 lei [setul].

    • 05/05/2012 8:40 pm

      o sa fiu mai atenta la preturi data viitoare. sincer pana acum m-a oprit si pretul lor (20ron tubul), dar recunosc ca mai si uit.

    • luckyrock permalink
      05/05/2012 8:51 pm

      le-am cumparat cand a fost promotia ‘Sute de produse la 4 lei’. atunci gasesti foarte multe lucruri ieftine.

Lasă un răspuns

