Skip to content

Baloane de sapun

05/10/2012

In seara asta ne-am distrat bine de tot sufland in baloane de sapun.

Am cumparat de la chinezi (adica magazine din acelea cu marfuri ieftine, dar nu toate proaste – deci merita cercetat din cand in cand ce-i pe acolo) o jucarica din aia de suflat baloane de sapun. Una mare…lunguiata…faceam baloane mari trecand cu „bagheta magica” prin aer.

Multi copii.

Atatea tipete de bucurie, alergatura, joaca, veselie, fete luminate… Ei s-au distrat de minune alergand baloanele.

Eu…mi-am incarcat bateriile pentru o luna 🙂

 

4 comentarii leave one →
  1. 05/14/2012 8:22 am

    Ma bucur pentru tine. Copii au nevoie de lucruri simple pentru a fi fericiti!

  2. 05/16/2012 9:56 am

    si noi ne-am distrat de minune cu „bagheta magica” de facut baloane 🙂

Lasă un răspuns

