Skip to content

Conopida la cuptor

05/17/2012

Aveam o conopida si nu stiam cum sa o gatesc ca sa ii ascund putin gustul (mai trebuie sa facem si din-astea, nu?).

Ce am folosit:

o conopida medie

3 fire de ceapa verde (cu tot cu frunze)

2 fire de usturoi

2 oua

4 linguri branza rasa

vreo 2 lingurite de pesmet

sare, piper

Conopida am desfacut-o in buchetele mici, si am pus-o in apa clocotita pt vreo 15 min.

Apoi am maruntit-o cu furculita si am amestecat-o cu restul ingredientelor.

Am pus compozitia intr-un vas rezistent la foc, am mai presarat putin pesmet si am tinut-o la cuptor pana s-a rumenit putin.

Piciul a mancat foarte bine, asa ca misiune indeplinita!

 

No comments yet

Lasă un răspuns

