Skip to content

Joc de carti: Pacalici

05/17/2012

Am cumparat ieri din Real un joc de carti pacalici cu personajele Winnie the Pooh. Eu credeam ca o sa fie imagini identice si sa fac un fel de joc de memorie cu el. Dar nu, imaginile sunt diferite, doar bulina aia din colt se potriveste.

Ne-am jucat ceva cu ele, i-am explicat ce trebe potrivit, am detaliat imaginile si cam atat deocamdata. Dar mai vedem noi…

Dar sa va povestesc ce s-a intamplat cand am ajuns la imaginile de mai jos.

A inceput sa planga ca Ursul a ramas fara inghetata. Cu lacrimi!!! Mi-era mila de el, dar nu intelegeam de ce sa planga. I-am explicat ca vine porcul si ii da din inghetata lui. Dar nu a fost bine. Apoi i-am desenat cu carioca (rosie-alegerea lui) inghetata ursului.

Ma intreb daca l-o fi suparat asa tare si cand si-o fi terminat si el inghetata…desi nu mi-a spus nimic. Offf… mititelul!

2 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    05/17/2012 2:33 pm

    mititelul de el, de cata empatie e capabil.:)
    foarte frumos setul de carti.

    • 05/17/2012 5:01 pm

      da, mititelul de el.

      da, e frumos colorat setul de carti. si la un pret ok 5 ron si ceva. alte seturi sareau de 12 ron

Lasă un răspuns

