Skip to content

Cum ne purtam cu copiii?

05/18/2012

Tot timpul asa cum vreti voi? Va lasati influentati de altii?

De ce spun asta: acum ceva timp am fost in vizita la bunicu’. Pentru noi vizita la bunicu inseamna sa plecam de la noi  de la tara, la oras la bloc. [ca o paranteza, piticului ii place: alte locuri de joaca, alte parcuri, mai multi copii, chestii noi in general].

Ei bine, acolo lumea tine neaparat sa isi spuna parerea mai mult decat pe aici. Sau mai mult decat in Bucuresti, oricum.

Cred ca nu trecea zi sa nu ma opreasca cel putin 2 persoane sa imi spuna sa mai imbrac copilul (de cel mic e vorba). Ca e frig, ca bate vantul, ca e curent, ca in zona frigiderelor din supermarket e rece, ca la casa de marcat bate aerul conditionat.

Zau ca era imbracat suficient, dar na…daca la 30 grade C nu are caciula, e grav!

Despre cel mare, alta problema: aoleu sa nu cada! Pe scari, la locul de joaca, pe trotuar, pe banca, pe vreo bordura etc. Fi-miu e mai curajos asa, se catara mult, alearga, prinde viteza pe bicicleta etc, dar eu nu ma panichez asa usor. Stiu ce si cat poate, si il las in pace.

Ideea e ca la sfarsitul perioadei (o saptamana) cel mic era mai imbracat si cel mare auzea mai des: ai grija!

Problema asta nu e numai acolo, tot timpul auzim comentarii in jurul nostru. Le luam sau nu in seama? Constient sau inconstient?

 

4 comentarii leave one →
  1. 05/18/2012 9:13 pm

    sincer,daca am lua in seama tot ce zic mosii si babele,nu stiu unde am ajunge…sa ne traga curentu’ pe toti,eventual si sa surzim inainte de vreme 😀
    eu prefer varianta: da,da….bine,bine….
    daca nu ma lasa in pace deloc…raspunsul e un pic mai…” lasa,bre’ ca nu mai sunt vremurile ale;copiii sunt mai caliti si mai zdraveni” 😀
    e adevarat ca au tendinta sa dea sfaturi,dar daca si tu stai acolo si ii lasi sa zica in loc sa le-o tai….nu mai tace si nu te mai gandi atata la gura lumii ca nu cu ea traiesti,ci cu piticii tai 😉

  2. 05/19/2012 11:30 am

    cred ca oricat zicem ca suntem de puternici tot ne lasam infuientati. Sunt gesturi ale copiilor care nu te deranjeaza sau nu le observi cand sunt doar cu tine si gesturi care devin brusc probleme mai ales daca te critica careva.

    • 05/19/2012 11:47 am

      da, este adevarat.
      cum ar fi luatul in brate. asa m-am saturat de: e baiat mare, lasa-l jos!

Lasă un răspuns

