Skip to content

Salata de cartofi cu oua

05/18/2012

Reteta asta am gasit-o intr-o carte de bucate veche: Salate de Iraida Logan.

Ce ne trebuie:

500g cartofi sapunari (nu stiu care-s aia, eu am pus ce-am avut)

2-3 linguri untdelemn

1/2 lamaie sau 1-2 linguri otet

2 cepe de apa

3-4 oua

1-2lingurite mustar

verdeata dupa plac (eu am pus marar)

sare

Cum am facut:

Am fiert cartofii in coaja, i-am taiat si i-am stropit cu untdelemn (cat sunt inca fierbinti).

Ceapa am taiat-o si am presarat-o cu sare.

Ouale le-am fiert tari. Am separat galbenusurile de albus, am tocat albusul.

Mustarul se amesteca cu zeama de lamaie , si apoi cu galbenusurile.

Si am amestecat totul intr-un bol.

 

Metoda de prezentare era complicata, asa ca nu o mai scriu :D. Fiti voi inventive!

No comments yet

Lasă un răspuns

