Skip to content

Tablita si creta

05/19/2012

Demult, tare demult, am cumparat o tablita pentru pitic pe care sa scrie cu creta. Si imediat am ascuns-o. Prea multa creta ajungea in gura :).

Zilele astea i-am cumparat creta cu care sa scriem pe asfalt. Dar cum ploua ploua ploua, am luat creta si tablita si ne-am apucat sa mai scriem ceva.

Tablita s-a dovedit foarte proasta, dar el s-a distrat cu ea. Mai mult cu stersul tablitei decat cu scrisul, dar merge, nu?

Bineinteles ca am mai scris litere si cifre pe acolo, ca nu ma puteam abtine 🙂

I-am dat si o pensula sa stearga, ca tot am vazut pe bloguri metoda asta de a face scrisul sa dispara. La litere si cifre am sters impreuna conturul.

Tablita s-a facut foarte urata de la apa. Cred ca era un carton vopsit :D.

Sper sa o mai putem folosi macar o data, ca zilele astea ploaioase ne cam plictisesc.

2 comentarii leave one →
  1. 05/21/2012 12:24 pm

    te-aș adăuga pe blogul meu pe dreapta! Dacă nu, îți poti face pe mybannermaker.com:)

Lasă un răspuns

