Skip to content

Alba Neagra :)

05/22/2012

Am decupat dintr-o cutie de suc 3 cercuri.

Am lipit pe una un abtibild cu o veverita, si ne-am jucat. Initial am vrut sa le coloram, dar nu mergea cu nimic din ce aveam prin casa.

Ne-am distrat ceva.

4 comentarii leave one →
  1. Haivas permalink
    05/22/2012 3:05 pm

    Asa, asa… buna idee. Sa-i invatam alba/neagra, vin vremuri grele, trebuie sa supravietuim cumva! :)))))

  2. 05/22/2012 3:35 pm

    Interesantă idee, sunt curioasă cum ar reacţiona fetiţa mea…

    Cum procedai? Întorceai cărţile şi le schimbai locul, apoi îl întrebai pe el unde e veveriţa?

    • 05/23/2012 4:35 pm

      da, asa faceam
      ii aratam unde e veverita si apoi ii schimbam locul, dar faceam o singura miscare, clara, ca sa ma poata urmari.
      apoi imi facea si el mie 🙂

Lasă un răspuns

