Skip to content

Ulei si colorant alimentar

05/22/2012

Activitatea aceasta am vazut-o pe un blog din Romania. Dar sincer nu mai tin minte pe care. Din pacate nu imi salvez tot ce ma intereseaza (pt ca sunt de multe ori pe fuga) si imi aduc aminte de activitati dar nu si sursa.

Am luat doua capace de borcane. Am pus in unul apa si in celalalt ulei.

Cu pipeta am picurat colorantii, si am observat cum picatura de colorant ramane intreaga in ulei, dar in apa se imprastie.

La sfarsit am avut un capac colorat frumos de tot, iar unul cu o culoare dubioasa :).

Am pus si cateva picaturi de ulei in apa colorata. Am observat ce frumos se unesc formand o bulina mare. O tot desfaceam cu pipeta, miscam putin apa si bulinele se uneau la loc.

No comments yet

Lasă un răspuns

