Skip to content

Socata

05/25/2012

Am fost zilele astea la cules de soc. Asa, printre ploi…

Am facut si socata.

Intr-un borcan de 5 L, am pus 10 flori (se poate face si din flori de soc uscate, insa se pun mai multe), o lamaie cu tot cu coaja (bine spalata), un varf mic de drojdie, putin zahar si am lasat-o cam o zi jumatate. Daca este soare afara cred ca se face in mai putin de o zi.

Pentru ca am pus putin zahar, am completat cu miere cand am baut-o.

Data viitoare nu mai pun zahar deloc, sa vad cum iese doar cu miere.

Restul de flori le-am pus la uscat.

No comments yet

Lasă un răspuns

