Skip to content

Pusculita

06/06/2012

I-am facut piticului o pusculita. Am avut una din ceramica dar am spart-o repejor, am mai improvizat eu altele dar nu imi placeau.

Asa ca dintr-o sticla de Granini am facut o pusculita. Una mare ca avem de strans bani pentru o bicicleta. Termen: primavara viitoare 🙂

Am pictat-o cu culori acrilice. Si e extrem de grea pictura asta… serios. Credeam ca ce poate fi asa greu…sa umplu niste buline. Ei na, ca iti trebuie mana antrenata :).

5 comentarii leave one →
  1. 06/06/2012 1:34 pm

    Buna ideea, asa poate strangem si noi niste banuti!

    • 06/06/2012 2:54 pm

      neaparat va trebuie o pusculita. cand se umple mergeti cu ea sa va alegeti jucaria.
      noi asa am facut cu prima pusculita: am pus-o vanzatoarei pe tejghea. i-am spus ca e prima pusculita si sa aibe rabdare cu noi :).
      a fost draguta domnisoara si a numarat banutii.

  2. 06/27/2012 8:01 am

    Flavia a pictat-o, a fost nespus de bucuroasa de activitate: http://ladacuminuni.blogspot.ro/2012/06/pusculita.html

Trackbacks

  1. Pusculita din recipient pt. sampon « Casa Din Camp

Lasă un răspuns

