Skip to content

Cum e mai bine?

06/14/2012

Oamenii sa reactioneze cumva (chiar daca reactioneaza prost) sau sa nu reactioneze deloc (sa fie ca niste robotei)?

De unde a venit intrebarea (ca sa intelegeti mai bine):

La iesirea dintr-un magazin de bricolaj o tipa paznic s-a bagat in seama cu noi si mi-a facut copilul rau de mai multe ori. Ideea era ca sotul incerca sa imbrace copilul cu o bluza la iesirea din magazin, copilul zicea nu (ca asa face al meu cand e vorba de imbracat/dezbracat). Eu i-am zis lasa-l in pace, ca pana la masina nu pateste nimic. Mentionez ca nu a tipat, nu s-a tavalit pe jos. A zis nu de cateva ori, si s-a indreptat spre iesire. Tipa de la paza (cu cele mai bune intentii, bineinteles): vaaai… nu iei bluza lasa ca te opresc aici, si apoi a inceput sa ii zica de mai multe ori ca ce baiat rau e, si chiar cand aproape iesisem din magazin ea tot spunea tare: cata rautate intr-un copil asa mic. Eu, ca proasta, nu am zis nimic. Dar m-a enervat cumplit (si acum ma enervez, desi a trecut ceva timp de atunci).

Barbatu’ zice ca pe el il enerveaza mai tare cand vede oamenii nepasatori la tot ce se intampla in jurul lui. El nu intelege cum poate un om sa nu auda si sa traga un zambet in coltu’ gurii cand aude un copil razand din tot sufletul.

Deci? Cum e mai bine? Eu nu ma pot hotari 🙂

2 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    06/14/2012 3:44 pm

    eram in parc si o mama spunea despre fiica ei: „e foarte rea a mea, nu da nimic”.
    i-am raspuns: „nu e rea, asa se comporta toti copiii la aceasta varsta”. [deci EU am zis asta, da? EU despre copilul EI]

    eu i-as fi spus tipei de la paza „nu e rau, are personalitate” sau „nu e rau, e obosit” sau „nu e rau, ii e cald”. ori ceva asemanator, ai prins ideea.

    oamenii trebuie sa-si vada de treaba lor, copilul tau nu era intr-o stare grava, astfel incat cineva sa simta nevoia sa intervina. sotul tau exagereaza, zic eu.

Lasă un răspuns

