Skip to content

Povesti cu animale. Mica biblioteca – editura Media Service Zawada

06/14/2012

Am cumparat, mai demult, de la chioscurile de ziare vreo 2 carticele din seria: Povesti cu animale. Mica biblioteca – editura Media Service Zawada. Restul le-am comandat de pe situl lor: www. msz.ro (comanda a durat aproape o saptamana).

Acum am vazut ca au reaparut la chioscuri. Sunt 12 volume in aceasta serie.

Carticelele sunt micute, subtirele, frumos colorate. Povestile sunt unele mai dragute, altele cam fara substanta. Se poate dezvolta mult pe baza imaginilor, copilul invata destul de multe despre animale si sunt anti vanatoare :). Sunt usurele, nu stiu pana la ce varsta ar interesa copiii. Baiatul meu le-a indragit repede.

Pretul este bun, 3.99 ron.

Mai gasim si cate o greseala  prin ele, asta e un mare minus.

Va pun poze cu cartile luate de la ei de pe site:

        

Nr 12 nu il gasesc pe site, asa ca nu am o fotografie. Este vorba de Papucel un catel caruia nu ii place vanatoarea.

 

No comments yet

Lasă un răspuns

