Skip to content

La locul de joaca

06/15/2012

De multe ori imi vine in minte ideea de a nu mai duce copilul la locul de joaca.

Sincer!

Numai oameni si copii cu comportamente aiurea sunt pe acolo. Da, da stiu, sunt muuult mai mult cei normali, dar vine cate unul care merita paruit (ma refer la adult aici 😀 ).

Azi una la locul de joaca, la nisip, i-a spus baietelului ei: „Te bate doamna daca nu ii dai galetusa baietelului!”  Baietelul era copilul meu, iar el nici macar nu isi cerea galetusa (adica nu se iscase o cearta pe jucarie, plansete si alte isterii…).

Na, poftim! Bineinteles ca am zis imediat sa stea linistit, ca eu nu bat pe nimeni si ca poate sa se joace cu galetusa. Apoi le-am sugerat sa sa joace impreuna, facand referire la ce facea fi-miu pe acolo.

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

