Skip to content

Iarasi ne jucam cu apa

06/28/2012

Am luat o galeata plina cu apa (nu radeti de galeata noastra, ca alta nu am 🙂 ).

Am pus la ceva distanta 2 galetuse. Apoi cu 2 pahare mari (de la iaurt) am facut un concurs: cine umple cel mai repede galetusa cu apa. Alergam la galeata, umpleam paharul si fugeam la galetusa sa punem apa. Bineinteles ca varsa apa pe drum, dar se distra de minune alergand de colo colo prin iarba si udandu-se (inevitabil) cu apa.

Dupa ce ne-am plictisit de asta, il rugam sa mearga cu paharul plin sa udam bradutul, dar cu grija mare mare mare sa nu verse nici o picatura.

2 comentarii leave one →
  1. 06/28/2012 12:44 am

    Vei rade, dar facem si noi ceva de genul asta in casa (generic vorbind, la bloc, mai precis): Ilinca vrea sa duca olita la baie, singura-singurica. O supraveghez din urma, sa nu verse, lichidul se mai misca, o data cu pasii ei. Chiar ma gandeam astazi ca e bun exercitiul asta, o face mai atenta. Premiul si-l acorda singura: apasa butonul rezervorului toaletei 😀

    • 06/28/2012 1:05 am

      este cam riscant exercitiul asta al vostru :)))))
      sunteti foarte haioase fetelor!

      si da, exercitiul asta e bun.

Lasă un răspuns

