Skip to content

Poza artistica

07/04/2012

Baiatul meu este un mare fotograf. De multe ori face fotografii fara sa bag de seama. Le vad cand descarc pozele si am de multe ori surprize.

Poze facute aiurea, la te miri ce (inclusiv chilotii mei de pe uscator 😀 ).

Ei bine asta mi se pare deosebita tare, asa ca trebuie sa o vedeti si voi 🙂

Legenda: o placa din lemn, o juma de pisica, un picior stang si niste degetele 🙂

8 comentarii leave one →
  1. 07/04/2012 8:03 pm

    Natura vie cu banca 🙂 foarte fain!

  2. 07/10/2012 12:33 pm

    Si marii artisti au inceputurile lor 🙂

  3. 07/11/2012 8:21 am

    :)))) ce tare e….si-au pozat piciorusele!! :))

  4. 07/14/2012 9:46 am

    e geniala poza! nici daca planuiai nu iesea asa 🙂 cum isi arata amandoi piciorusele, superba poza!bravo! asa se descopera talentele 🙂

    • 07/15/2012 5:44 pm

      dar nu sunt amandoi in poza. sunt degetelele de la picior si mana :). nu stiu exact cum statea cand a facut poza ca eu nu eram pe faza.
      cel mic are 3 luni 🙂

      • 07/15/2012 6:03 pm

        :))) nu, noi spunem de nazdravanul cel mare si pisicuta :))) cel putin eu la asta m-am referit…probabil el a vrut sa surprinda atat piciorusul lui , cat si a pisicii :). El ce explicatii ti-a dat? 🙂

      • 07/15/2012 6:10 pm

        🙂
        nici nu l-am intrebat. cred ca nici nu mai stie de ea 🙂

Lasă un răspuns

