Skip to content

Ce fac eu sa faci si tu

07/06/2012

… sau cam asa ceva se numea un joculet pe care il jucam cand eram mica. Cel mai des il jucam cu verisoara mea mai mare si ne distram foarte bine.

Ei bine, ideea e urmatoarea: se face un trenulet din oameni, primul fiind cel care initiaza tot felul de miscari/activitati. Cei din spate trebuie sa imite pe cel din fata. Si uite asa incepe distractia.

Noi azi am jucat in 2 acest joculet. Eu eram prima si faceam tot felul de miscari: saream, imi miscam mainile, ma suiam pe canapea, imi puneam mana in cap, invarteam un scaun, faceam o genoflexiune si toooot asa. Iti vin ideile pe loc, si cu cat sunt mai comice cu atat mai bine. Piticul meu s-a distrat foarte, foarte bine. Radea cu gura pana la urechi de nu mai reusea sa ma imite.

Ideea asta mi-a venit cand azi, stand la masa incepuse sa imi imite pozitiile in care stateam. M-am bucurat sa vad ca are initiativa de a initia un astfel de joculet fara sa il mai fi jucat vreodata.

Va recomand joculetul asta🙂

No comments yet

Lasă un răspuns

