Skip to content

Saltea cu apa

07/10/2012

Cu ce ne-am distrat in weekend: salteaua cu apa!

Tati a cumparat un celofan, cica la tub de la un magazin cu materiale de constructie. Laturile nelipite le-am prins cu banda adeziva si am lasat un loc pentru furtun.

Apoi am umplut cu apa salteaua. Noi nu am umplut suficient, dar voi sa puneti multa multa apa. Ei bine, nu a fost atat de rezistent pe cat credeam sau pe cat parea pe blogul care ne-a inspirat (vezi aici ), dar noua ne-a placut senzatia de a calca pe apa rece 🙂

 

asa arata celofanul cumparat:

No comments yet

Lasă un răspuns

