Skip to content

Infasuram sfoara

07/16/2012

Ieri, cand mesteream la niste ghivece, fi-miu s-a apucat sa desfaca un ghem de sfoara. Si tot el l-a infasurat la loc.

Mi-am dat seama ca e un exercitiu bun. Daca picii vostri nu au avut ocazia sa se joace cu un ghem de ata, provocati-i. O sa le ocupe ceva timp.

One Comment leave one →
  1. 07/18/2012 11:59 am

    ooo, da! am incercat si noi! initial nu am vrut sa-l las sa-mi strice papiota cu ata, dar am cedat vazandu-l atat de entuziasmat.

Lasă un răspuns

