Skip to content

Cum se numeste?

07/19/2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spuneti-mi si mie cum se numeste jucaria aceasta? Sau jocul acesta? Nu de alta dar il vreau intr-o forma mai rezistenta, din lemn. Asta este dintr-un plastic nasol care deja s-a crapat.

Noi l-am gasit in punga cu pufuleti Gusto cu surprize (au mare cautare la noi in sat, drept urmare suntem la a 3-a punga).

Cu jucaria asta a inceput „bataia” pe  jucarii intre mine si fi-miu :)). Trebuia sa ajungem si la asta, nu? :).

El, copilul, vrea sa construiasca ceva, iar eu mama capcauna: stai mami, stai…sa vezi ce-ti fac acum! El: nu, fac eu! Mama capcauna: dar ai rabdare sa vezi ce idee am!

Si tot asa :). Ma mai abtin eu, dar ma furnica nerabdarea sa pun iarasi mana pe jucarie.

 

 

 

 

 

6 comentarii leave one →
  1. 07/19/2012 11:57 pm

    Avem si noi unul aproape similar (e mai colorat), nu stiu cum se cheama exact. Noi ii spunem „şarpe”. Flaviei ii place sa faca cruce din el 😀

    • 07/19/2012 11:59 pm

      :). tot de la celebrii pufuleti?

      Lui ii place cel mai mult sa ii fac scara. El inca nu reuseste sa faca cine stie ce, dar il invarte in fel si chip si spune ca am facut x sau y (ce-si imagineaza el).

      • 07/20/2012 1:04 am

        Nu-i de la pufuleti, ni l-a adus cineva!
        Si la noi a fost bataie pe el, dar intre Flavia si Ilinca. Acum au uitat, dar daca F il ia si se joaca, normal ca vrea si Ilinca.
        Sa stii ca pufuletii Gusto sunt printre cei mai buni, noi luam fara surprize, asa, ca nu stim de surprize 😀 SI mai sunt buni si pufuletii Veverita, sunt pungi mari (de fapt, si ei sunt mari). Dar nu exageram, cand si cand mai cumparam.

      • 07/20/2012 1:11 am

        am vazut si eu ca pe cei gusto scrie numai de bine, dar na, nu prea imi plac crontonelele astea de la magazin.
        nu sunt foarte scumpi cei cu surprize, dar risti sa iti umpli casa de „plasticarii” care o sa le intereseze prea putin pe fete.

  2. 07/20/2012 10:37 am

    eu l-am gasit sub denumirea de joc rubik sarpe
    daca dai o cautare pe google dupa „joc rubik sarpe” si te duci la imagini o sa-l gasesti
    sunt in mai multe combinatii de culori

Lasă un răspuns

