Skip to content

Suport pentru ghivece

07/20/2012

Acum ceva timp am vazut in catalogul Ikea (aici la pag. 126) ideea pe care am pus-o in aplicare acum. Mi-a luat ceva timp pt ca am avut nevoie de ceva materiale si bunavointa sotului sa ma ajute. Ei bine, bunavointa a venit repede, dar cu materialele a fost ceva mai greu.

Sa va spun cum am facut: am luat o bara (sau parca 2) de lemn din Hornbach pe care am taiat-o pe dimensiuni cu un fierastrau.

Bara am fixat-o de perete cu ajutorul a 2 coltare (putin rotunjite, ca sa se potriveasca la fix cu bara) in dibluri.

In magazine exista ghivece „gata facute pt atarnat”. La momentul respectiv nu am gasit unele care sa imi si placa si sa se incadreze si in buget. Asa ca am cumparat unele simple (care mi s-au parut mie ieftine si dragute) si le-am modificat putin pt a le putea atarna.

Am dat 4 gauri in buza  farfuriei si 4 gauri in buza de sus a ghiveciului cu un cui inchins. Am cumparat o sfoara din iuta si am trecut ata prin gauri. Apoi am innodat ata de un carlig si am agatat ghiveciul de sfoara. Suna mai complicat decat este.

Eu am in ghivece plante aromatice: oregano, busuioc, marar (special de ghivece), ceapa pitica, patrunjel, leustean, tarhon, maghiran, rosmarin, menta, cimbru, salvie. Am 9 puse pe suportul acesta, si 3 pe pervazul celuilalt geam.

Nu arata ca in catalog (pt ca nu am folosit aceleasi materiale), dar sunt multumita. Si poate pe viitor voi mai modifica pe ici pe colo. Si arata mai bine in realitate. Trebuie sa fac un curs de fotografie :).

 

5 comentarii leave one →
  1. Ligia permalink
    07/20/2012 5:32 pm

    ce fain arata! asta da priveliste cu camp 🙂

  2. 07/21/2012 9:17 am

    Bună Casă primitoare din câmp! Te invit la o leapșă, pe care o găsești aici http://floridemandarin.wordpress.com/2012/07/21/leapsa-sportiva/ 🙂

  3. 07/22/2012 10:18 pm

    au ieşit frumoase… ce frumos din partea soţului tău că e un ajutor de nădejde…

Lasă un răspuns

