Skip to content

Dependenta de pere

07/25/2012

Ma declar dependenta de pere. Nu de orice pere, ci doar de perele de la tara! Mici, dragalase, mai strambe, mai cu un viermisor, dar nici prea dulci si nici prea acre, nici prea coapte dar nici crude, nici prea parfumate dar totusi parfumate. Crocante. Usor de ajuns la ele, imi umplu poalele tricoului cu ele, si le mananc asa nespalate, doar nitel sterse. Nu am rabdare pana la chiuveta, ce sa fac?

Eu nu sunt un mare fan pere. Adica nu le-am mancat niciodata cu aceeasi placere ca pe cirese, caise sau piersici, sau prune, sau capsuni si fructe de padure. Dar din astea mananc de 2 zile fara intrerupere. Clar ceva nu-i in regula…dau dependenta.

Problema e ca se termina 😦

Nu am aparatul foto la mine, iar telefonul meu face doar pe telefonul, asa ca am cautat o poza similara pe net, sa va arat si voua.

Sursa foto

 

3 comentarii leave one →
  1. Ligia permalink
    07/25/2012 4:15 pm

    oooooo, perele astea sunt perfeeeecte. nu stiu ce soi o fi, dar nu se prea vand in piata. Are bunica doi peri in gradina, dar nu mai rodesc decat foarte putin. Acum cand am fost acolo am luat una mai mult cruda ca nu mai puteam de pofta…

  2. 07/31/2012 8:17 am

    Daca prin grup de suport intelegei un grup care mananaca toata ziua pere dintr-astea, i’m totally in :))))))))))

Lasă un răspuns

