Skip to content

A inceput…

08/03/2012

Ce e aia? Ce face asa? De ce razi? Unde te uiti? De ce faci asa? Ce faci (spus de 1000 ori pe zi)?

Cine e omul ala? Unde se duce? De ce e aia asa? De ce merge asa?

De ce zboara Peter Pan? Ce e praful magic?

Deja ma intreaba cuvinte care ma incuie, dar ma descurc bine inca: ce e vocea? ce e vraja? ce e zana?

Apoi: si tu ai putulica? Pana acum am raspuns „nu, am altceva” si se pare ca a fost un raspuns suficient. Deocamdata. Are 2 ani jumate!!! Ce pot raspunde mai mult?

Trebuie pus la curent cu absolut tot ce misca in casa.

Astea-s doar o miiiiica parte din ce intreaba. Dar stiti si voi mai bine cum sta treaba :).

Eram sigura pe mine pana acum. Credeam ca o sa am tot timpul un raspuns pregatit. Ma simteam inspirata. Deja imi pun probleme daca o sa fac fata :D. Trebuie sa studiez problema intensiv 🙂

7 comentarii leave one →
  1. 08/03/2012 11:39 am

    Da, da, stai sa vezi cand te va intreba ce e aia ironie si „casa de cultura e facuta din cultura?” Hai, ca nu e asa greu, e doar o… reamintire si trebuie sa fi putin perspicace 😉

  2. 08/03/2012 1:16 pm

    ooooo, sa vezi de acum distractie 🙂 multa rabdare si inspiratie!

  3. 08/03/2012 2:40 pm

    Se pare că mă așteaptă o adevărată aventură! Al meu are doi ani și patru luni 😀

  4. 08/09/2012 9:17 pm

    nu ştiu de ce nu apar comentariile mele 😦

    fetiţa mea a început să întrebe de n-ori pe zi: „ce se aude?” :)) ieri seară îi repet -un greier… „ce se aude?” -un greier, „ce se aude?” -un greier (hai să-l căutăm) 🙂

  5. 08/09/2012 9:20 pm

    acesta a apărut.. hmmm

    în celălalt am scris că şi fetiţa mea are 2 ani şi 4 luni 🙂 şi că dabea aştept să înceapă cu întrebarile.

    e o vorbă care spune că un adult îşi dă seama de cât de puţine ştie dabea atunci când un copil începe să-i pună întrebări 🙂

    ps. cred că nu-mi apăreau comentariile pentru că după ce-l scriam mă trimitea să mo loghez, după ce mă logam nu se mai întâmpla nimica şi închideam pagina, şi aşteptam … iar comentariul nu apărea 🙂

    • 08/10/2012 1:24 pm

      da, nu stiu ce s-a intamplat cu comentariile. bine ca au aparut 🙂
      vorba asta e adevarata. plus, ca si ceea ce stim uneori e greu de gasit un raspuns adecvat.
      tin minte ca imi povestea tata de fratele meu. mergeau cu masina si in fata lor era o masina ce trasnporta fier. fierul atarna si facea scantei. de aici o mie de intrebari de la fratele meu care ii epuizasera toate variantele de raspuns lui tata. si pana la urma s-a apucat sa ii explice fizic ce se intampla. cu termenii de specialitate (el fiind cumva in domeniu) frate-miu cu ochii mari a spus ca a inteles si nu a mai intrebat nimic. :))

      • 08/10/2012 8:04 pm

        tare asta … bună de pus în aplicare când vei să înceteze şirul de întrebări… dar eu aş vrea să nu ajung acolo … să nu-mi doresc să se oprească 🙂

Lasă un răspuns

