Skip to content

Moon Sand

08/10/2012

Ne-am luat si noi repede dupa Roxana si am facut nisip de luna.

Noi am folosit vreo 5 masuri si jumatate de faina si o masura ulei. Initial am incercat cu 5 mas. faina dar nu se desprindea de forma.

Cam asta am facut noi. Cel mai mult i-a placut sa o framante 🙂

 

 

 

 

3 comentarii leave one →
  1. 08/11/2012 5:40 pm

    Ioooi, ce faina e poza cu manutele la treaba 🙂

  2. 08/14/2012 9:13 am

    Ma bucur ca ti-a iesit 🙂 Si eu m-am jucat cot la cot cu piticul meu, atat de mult mi-a placut textura. Data viitoare o vom invita si pe fetita, de fapt acesta a si fost motivul pentru care am incercat sa vad daca nu se poate folosi ulei de floarea soarelui, in cazul in care ar fi curioasa sa bage in gurita.

Lasă un răspuns

