Skip to content

Activity – Joc creativ

08/13/2012

 

Avem un joculet nou interesant. Se numeste Activity – Joc creativ, este marca Noriel si are un pret bun: 14 ron. Se recomanda copiiilor peste 3 ani pt. ca are piese mici ce pot fi inghitite, dar eu l-am luat piticului meu. Si ma bucura ca l-am luat, pt ca ii place si se descurca foarte bine. Adica… si-a dat singur seama ce trebuie sa faca.

Jocul are 12 planse si 36 piese din plastic (forme geometrice de diferte forme si marimi). Nu sunt mai multe imagini pe site-ul Noriel si nici eu nu am pt ca ne-am uiat aparatul foto la bunici, dar zic eu ca este clara imaginea de jos.

O plansa contine o imagine formata din forme geometrice si copilul trebuie sa aseze corect piesele. Din cate am cautat pe net jocul acesta se numeste tangram, si intentionez sa ii cumpar unul cu piese mai multe si din lemn.

El deocamdata aseaza piesele pe plansele incluse, dar sper sa isi dea singur seama ca le poate aranja si altfel. Poate realizeaza el singur ceva🙂.

 

Lasă un răspuns

