Skip to content

:)

08/14/2012

In ultimul timp am fost cam lenesi in ceea ce priveste blogul. Avem mai multe motive, dar nici unul suficient de bun :).

Nu am prea facut mare lucru, doar joaca libera cu mici interventii din partea mea. Si nici pe alea nu le-am surprins caci…nu mai avem aparat foto momentan, iar telefonul meu e doar telefon spre surprinderea tuturor :).

Cu ce se ocupa?

– Avem un nou mare morman de nisip pt. continuarea lucrarilor prin casa, asa ca avem unde ne lua micul dejun sau rontaielile din timpul zilei. Azi ne-am mancat piersica si morcovii (din gradina noastra, sic sic sic) stand la povesti in nisip. Conditia este sa manance din mana mea, ca altfel e jale. Probabil ca nisipul ajuta la digestie, dar totusi…

– Ploaie multa rezulta namol mult rezulta bai de namol si gramezi de rufe murdare. Parinti iresponsabili care rad si fac poze. O sa ne stie tot satul, sunt sigura :).

-Are multa treaba cu puii de catei (apropos daca va intereseaza sa adoptati niste catei haiosi negri, sa imi spuneti. o sa scriu eu un post special pt asta, dar n-am poze cu cainii, deci… ). Tot timpul se supara pe ei: ma enerveaza puii astia (de la mine o stie pe asta cu enervatul, ma declar vinovata). Le da sa manance intr-una (daca l-as lasa, dar nu-l las pt ca plesnesc puii). El e responsabil cu hranitul animalelor dimineata, dar isi extinde responsabilitatea si pe parcursul zilei.

– Are o noua scuza buna pt orice: mai se’ntampla. Spusa la orice comentariu de’al meu. Tot de la mine o stie si pe asta, ca ii tot spuneam cand facea vreo boroboata. Acu le face si e suficienta o mutra de’a mea si imediat mi’o tranteste: mai se’tampla, spusa pe un ton comico-tragic de mare intelept care le stie si le-a vazut pe toate, resemnat in ceea ce priveste scurgerea normala a vietii :).

Mai sunt multe de zis, dar mai las si pt. alta zi.

 

 

8 comentarii leave one →
  1. 08/14/2012 12:53 am

    Facem si un club de parinti iresponsabili care lasa copiii sa se joace in noroi? Spre exasperarea bunicutelor de la sate si orase :))

    • 08/14/2012 12:56 am

      imi place de tine ca ne gasim repede un club de facut :)))

      • 08/14/2012 1:36 pm

        eu nu am prea umblat prin cluburi in tinerete, acum recuperez cu ce cluburi pot :)))))))))))

  2. luckyrock permalink
    08/14/2012 1:54 am

    hahaha ce simpatic e cu „mai se-ntampla”! :)))
    si micutul? ce face? cum se simte?:)

    • 08/14/2012 9:44 pm

      🙂
      micutul cel mic? face bine… dupa noi peste tot. se uita dupa frate-su, vrea sa puna mana pe tot ce face.

  3. 08/14/2012 9:18 am

    al meu cand face o boacana zice ” lasa, nu-i nimic” :)) tot de la mine invatata 😀
    ma primiti si pe mine in club, va rog, indeplinesc toate cerintele de „mama nebuna”? :))

Lasă un răspuns

