Skip to content

Mai tineti minte casetele audio?

08/14/2012

Eu inca mai am, dar nu am la ce sa le ascult 🙂

Umbla pe facebook poza asta, si m-am gandit sa v-o arat si voua. Nu stiu de cine-i facuta, dar nu cred ca se supara daca o pun aici.

Adevarat, nu?

6 comentarii leave one →
  1. 08/14/2012 12:49 am

    oooo, uau! era o arta sa gasesti creionul perfect pentru treaba asta :))

    • 08/14/2012 12:55 am

      normal, unul rotund nu era de nici un folos.
      ala hexagonal era bun. dar trebuia sa fie si grosimea perfecta. ce de treaba mai aveam cu casetele alea. dar cel mai grav era cand imi agata casetofonul banda. atunci sa te tii maiestrie 🙂

      • 08/14/2012 1:34 pm

        m-a speriat la un moment dat un baiat mai mare ca daca le derulezi cu creionul sunt sanse mai mari sa le agate, ca nu le derulezi uniform. Si ce ma mai chinuiam apoi sa invart caseta pe creion cu viteza constanta :))

  2. 08/14/2012 9:32 am

    casetele si casetofonul sigur le avem, de creion nu garantez, poate ca mai gasesc vreunul pe la mama soacra 🙂 ce vremuri…incredibil ce repede s-a ajuns aici. Cine stie ce ne rezerva viitorul?!
    Apropo de amintiri, ce tot vine scoala, va amintiti mirosul cartilor noi, a caietelor, a ghiozdanului? Tin minte ca, in fiecare an, in luna august, mergeam cu parintii mei la cumparaturi pentru scoala. Ne lua de la sosete, chiloti pana la geaca, ghiozdan. In fiecare an la fel.
    Anul acesta, baietelul nostru incepe gradinita. Deja am emotii. Ma coplesesc amintirile frumoase 🙂

    • 08/14/2012 1:35 pm

      inca sunt topita dupa rechizite. si cand incepe scoala si magazinele sunt pline de caiete noi, asa ma bucur :)) mult spor la gradi! 🙂

    • 08/14/2012 9:36 pm

      si noi incepem gradi si de asemenea am emotii.
      mie nu-mi placea intoarcerea la scoala, deci nici rechizitele. Acum am inceput sa le apreciez 🙂

Lasă un răspuns

